Cégismertető

Társaságunk Varga és Társa Kft. 1996-ban alakult, 2014 óta foglalkozik fizetésképtelenségi eljárásokkal, nevezetesen felszámolási, végelszámolási, vagyonrendezési, önkormányzati adósságrendezési és csődeljárással.

Tevékenységünk hatékony ellátása érdekében szakképzet szakapparátussal, kiterjedt alvállalkozói kapcsolathálózattal rendelkezünk, melyek szakmai színvonalának megtartása, emelése végett rendszeres képzéseken vesznek részt alkalmazottaink, megbízottjaink. Munkánkban nagy hangsúlyt fektetünk a hatékony és gyors munkavégzésre, melynél a szakszerűséget, jogszabályoknak való megfelelőséget is megköveteljük, így munkánk során megvalósítható a „Hatékonyság, jogszerűség” alapelv érvényesülése.

 

Cégadatok

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a kialakult járványügyi helyzetre tekintettel irodánk bizonytalan ideig ZÁRVA tart. Személyes ügyfélfogadásra kizárólag halaszthatatlan esetben, előre egyeztetett időpontban, a megfelelő óvintézkedések betartása mellett van lehetőség.

Kapcsolatfelvételhez kérjük, szíveskedjen e-mailben megadni elérhetőségét, hogy visszahívhassuk.

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Varga és Társa Válságkezelő és Tanácsadó Kft.

5600 Békéscsaba, Kastély u. 11.

Adószám: 11057381-2-04

Céget nyilvántartó cégbíróság neve: Gyulai Törvényszék

Cégjegyzékszám: 04-09-003709

A cég hivatalos elektronikus elérhetősége: 11057381#cegkapu

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy bizonyos felszámolás alá került gazdasági társaságok vonatkozásában az adós vagyona a várható felszámolási költségek fedezetére sem elegendő, illetve a nyilvántartások, a könyvvezetés hiányai miatt a felszámolási eljárás az általános szabályok szerint technikailag lebonyolíthatatlan.

A felszámoló a fentiek alapján ezúton tájékoztatja a hitelezőket, hogy egyszerűsített felszámolás iránti kérelmet kíván benyújtani az illetékes Törvényszékhez az alábbi táblázatban található egyes eljárások tekintetében.

Kérjük, amennyiben bárkinek tudomása van az adós bárhol fellelhető vagyonáról (ideértve az ingatlan- és ingó vagyont, a követeléseket és a vagyoni értékű jogokat is), illetve segítséget tud nyújtani az eljárás rendes szabályok szerinti lebonyolításához, azt 15 napon belül jelentse be a fizetésképtelenségi szakértőnek.

Minőségügy

Tevékenységünket az ISO nemzetközi szabvány követelményeinek megfelelően végezzük. A nemzetközi minőségirányítási rendszernek történő folyamatos megfelelés is azt a célt szolgálja, hogy stratégiánknak és küldetésünknek megfelelően magas szakmai színvonalú munkavégzést folytassunk.
Minőségpolitikánkat szolgálja a dolgozók folyamatos szakmai képzésére fordított jelentős figyelem, a hazai szakmai életben, és a nemzetközi konferenciákon való folyamatos, aktív jelenlét, mellyel arra törekszünk, hogy minél többet tanuljunk, több tapasztalatot szerezzünk és felkészüljünk a jövőbeni várható változásokra.

Certop 9001-COhun

Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k használatához.